Klubien viikko-ohjelmat

AikaKlubiOhjelmaLisätietojaVastuuhenkilö
RC Lahti
Käätyjenvaihdon ETKOT: Rotaripuisto Mukkula klo 15.30 alkaen.
DG Eila Parviainen istuttaa puun. Puhe: Rotaryn ympäristöpainopisteestä. Tilaisuudesta mediatiedote. Omat puistoskumpat? KAIKKI tervetulleita! Puiston siistiminen ennen heinäkuuta. Kaupungin rooli? Talkoolaisia tarvittaessa? Lopullinen vastaus kaupungilta saadaan viimeistään viikon 24 alussa. Alustavasti kaupungilta myönteinen vastaus.

IC avec
Paikka: Rotaripuisto, Mukkula, Lahti.
RC Lahti
Kauden päätös. Käätyjen vaihto nykyiseltä presidentiltä Pasi Tolvaselta tulevalle presidentille Mari Kupariselle. Lahden alueen klubien yhteinen käätyjen vaihto-tapahtuma, ja samalla myös kuvernöörin käätyjen vaihto. Yhteinen tilaisuus, johon kaikki käätyjä vaihtavat klubit ovat tervetulleita osallistumaan. Ja jokainen rotari AVEC on tervetullut! Jakakaa siis tietoa jo nyt klubeissanne ajankohdasta. Varsinainen kutsu tulee myöhemmin. Tällä hetkellä tiedossa olevat vaihdot: - Kuvernöörin käädyt - Lahden apulaiskuvernöörin käädyt - Päijät-Hämeen apulaiskuvernöörin käädyt - Lahti-Wesijärvi rk presidentin käädyt - Lahden rk presidentin käädyt - Kanta-Hollola rk presidentin käädyt - Lahti-Laune rk presidentin käädyt - Lahti-Wellamo rk presidentin käädyt - muita klubeja mukaan? Tervetuloa! Rotaract?
Merkatkaa jo kalentereihinne, varsinainen kutsu, ilmoittautumis- ja maksuohjeet tulee myöhemmin. Menu juomineen 36 euroa

IC avec
Paikka: Kesäravintola Kommodori, Myllysaari, Lahti.
DG Eila Parviainen.
Lahden AG-alue
Toimintavuoden päätös, piirin ja Lahden alueen klubien yhteinen käätyjen vaihtotilaisuus, mukana DG ja AG.
Hannu Sarikka

Paikka: Pikku Vesijärven puisto
RC Kanta-Hollola
Lahden alueen klubien yhteinen käätyjen vaihtotilaisuus yhdessä piirikuvernöörin käätyjen vaihdon kanssa.
Paikka: Ravintola Kommodori Myllysaari
RC Lahti-Wesijärvi
Käätyjen vaihto
Piirin käädyt vaihtuvat ja klubin presidenttikäädyt vastaanottaa Satu Tuomikoski